onsdag 1 februari 2017

Skriv under för Vasa centralsjukhus!

Efter ett dygn på Vasa Centralsjukhus med god omvårdnad vill jag puffa på alla mina vänner och många, många fler att skriva under medborgarinitiativet för att behålla allt vid detta sjukhus. Alla behöver vi detta sjukhus vare sig vi pratar svenska eller finska. Gå in på www.kansalaisaloite.fi och klicka videre på svenska om så önskas, klicka sedan på Understöd initiativ ock sedan på hälso o sjukvårdslagen. Bekräfta med din bankkod så är allt klart.

Siv Joskitts foto.
     Säkert undrar någon varför jag varit där. I nästan hela mitt liv har jag fått hjärtrusningar då och då vilket de för andra gången nu försökt bota med en ablation. Det vill säga bränt av en extra nerv i Hjärtat som förorsakar rusningarna. Ingen trevlig grej men om ca tre månader vet vi om det lyckats så jag hoppas verkligen. Just nu mår jag bra men tänker ta det lungt en vecka så gott det nu går.
    Ha det alldeles gott till dess vi ses igen. Hej svejs.
      





Inga kommentarer: