fredag 2 december 2016

Julförsäljning vid Svenska Gården 3/11

     I morgon är det julförsäljning vid svenska gården och även jag är med där som försäljare. Jag har aldrig varit där tidigare men eftersom det är en inomhus marknad så jag inte behöver frysa fötterna av mig så skall jag vara med denna gång. Annars lovas ju inte så kallt just nu.
    Fortsätter här med att visa några bilder från min lilla utställning som nu är bortplockad.


     

     Tackar alla som besökt utställningen.

     En del av detta kommer jag att ha med till försäljning i morgon vid Svenska Gården.  Ni som ser mig där, säg gärna hej. Det är alltid roligt att få se ett och annat ansikte som kikar in här. Ha det gott i snöyran. Vi ses.

3 kommentarer:

Vform sa...

Hej på dej!
Fina saker som alltid, och full rulle för dej också :)
Förstår att du menar 3/12 ... men går ju bra att ändra!
Ha det bra och trevlig helg!

Isa sa...

skickar adventshälsningar, fint att kolla din blogg nu igen...så vackra bilder.

Janne i Fagerlia sa...

Så mye fint du lager. Likte spesielt godt kassen med nissene i. Jeg foretrekker også innendørs markeder. Man vet jo aldri hvordan været blir, og da er det tryggere å få stå innomhus uten fem lag med klær.